5 rad jak letos prožít Vánoce opravdu v klidu

Katka Šugárková

1. Sepište si seznam, koho toužíte obdarovat

Je velmi důležité mít jasno, kolik dárků potřebujete obstarat. Také je dobré říct si, zdali chcete koupit jeden velký dárek nebo více menších. Seznam vám pomůže udělat si přehled i o tom, kolik je potřeba financí. Skvělým nápadem jsou společné dárky.

2. U každého jména zavzpomínejte, o čem se kdo zmiňoval

Pokud si již během roku nezapisujete, kdo co zmiňoval, že se mu líbí nebo by mu ta konkrétní věc udělala radost, zkuste zavzpomínat. Zamyslete se nad koníčky, vkusem či chutěmi obdarovaného. Není to jen o tom darovat dárek, který se líbí vám. Důležité je darovat dárek, kterým řeknete, že obdarovaného znáte, nasloucháte mu a snažíte se především o osobitost.

3. Nakupujte s velkým předstihem

Nakupování s předstihem vám ulehčí i po finanční stránce. Přece jen je jednodušší a pohodlnější nakupovat průběžně, než investovat velkou částku najednou. A hlavně vám pak dovolí si užít opravdu ten klidný vánoční čas, který není o tom shánět s nervozitou v nákupních centrech na poslední chvíli dárky, ale o zpomalení, relaxaci a času vnímat vánoční atmosféru.

4. Udělejte vánoční úklid a připravte si zásoby

Ženy by měly svou domácnost na podzim vyzdobit, dodat jí potřebnou útulnou atmosféru a vše si urovnat. Je dobré udělat zásoby všeho potřebného tak, aby již musely do obchodu pouze pro nutné věci. Opět se vyplatí udělat toto dříve než Vánoce naplno propuknou.

5. Všechny dárky zabalte a schovejte

Když máte vše nakoupeno a uklizeno, zabalte veškeré dárky, uložte je na bezpečné místo a začněte si naplno užívat Vánoce. Bez shonu, stresu, ale v pohodě, klidu a po svém.

Pokud stihnete tyto body již v listopadu, můžete si následně jen užívat všech zimních radostí jakými jsou vánoční trhy, svařák a setkání s přáteli či rodinou. A mít opravdu Vánoce v klidu. Není to totiž o tom, že by měl člověk na poslední chvíli nakupovat a mít více stresu než vánoční pohody!

Vánoce jsou časem kdy na nás ze všech stran křičí přehnané výlohy, speciální akce a poutače. Nákupní centra jsou přeplněná a všude spěch a shon. V poslední době je tento čas naplněný víc a víc materiální myšlenkou než tím, o čem Vánoce opravdu jsou. 


Kde je otevřeno 24.12.? Hlavně ještě něco stihnout koupit. Kdo je připraven není překvapen.

Vánoce lidi rozdělují na tři pomyslné skupiny. Jedni, co nakupování neřeší a jejich heslem je: „Vždycky to přeci nějak dopadne“.

Další skupinou jsou ti, co hledání a nákup dárků odkládají na poslední chvíli. Ztrácí se v seznamech, které si kdysi možná napsali. Hledají inspiraci, co a kde sehnat za dobrou cenu. Běhají po kamenných obchodech, které jsou přeplněné stejně zmatenými lidmi. Po návratu do svých domovů jsou už tak unavení a vyčerpaní.

Třetí skupinou lidí jsou ti, kteří si nakupování a zmatek kolem vánočních příprav rozloží do několika týdnů a začínají již nakupovat v říjnu nebo listopadu. Dárky shánějí s dostatečným předstihem, aby se vyhnuli situacím, kdy prochází náměstím a nemají ani čas se zastavit na něco na zahřátí. Vánoční přípravy spojené se štědrovečerní tabulí spojí s příjemným posezením s přáteli nebo rodinou. A večer už pouze odpočívají, dívají se na vánoční komedie a romantické filmy. Nebo si čtou a u toho poslouchají Franka Sinatru, jak zpívá „Let it snow, let it snow, let it snow“.

 

Plánování = Vánoce v klidu a pohodě

 

Vánoční svátky by neměly sklouznout pouze k tomu materiálnímu zážitku. Měli bychom zpomalit, zastavit se a mít radost z hezkého setkání, teplého šálku čokolády, která nás zahřeje. Pokuste si tedy během letošního podzimu naplánovat včasné nákupy. Podívejte se na internet a užijte si pohodlí nakupování z domova. Můžete si vše prohlédnout v klidu a s hrnkem voňavého teplého čaje. A když tohle vše máte za sebou, začne se pomalu blížit vánoční čas, který vy tentokrát budete trávit na svařácích, procházkách a schůzkách s přáteli a jednoduše si ho tak celý daleko více užijete!



BeWooden - Katka Šugárková
Katka Šugárková
Blogerka
Líbil se ti tento článek?
Sdílej ho s přáteli
Nenechte si ujít novinky!
Poskytnutím výše uvedených osobních údajů souhlasím s tím, že společnost BeWooden Company s.r.o. může zpracovávat mé osobní údaje pro účely zasílání informačních newsletterů obsahujících novinky a zprávy o produktech a službách společnosti BeWooden Company s.r.o. a rovněž potvrzuji, že jsem si přečetl informace týkající se zpracování osobních údajů, které jsou zpřístupněny zde a že jsem jim zcela porozuměl. Rovněž jsem si vědom toho, že svůj souhlas mohu kdykoli odvolat kliknutím na odkaz v informačním newsletteru, který je označen jako možnost "odhlásit se od odběru newsletteru.
Košík
Celkem 0 Kč vč. DPH
Přejít do košíku
biscuit
Uživatelský zážitek speciálně pro vás…

Věděli jste, že to nejlepší prostředí našeho e-shopu pro vás můžeme nachystat jen tehdy, když nám udělíte souhlas s Cookies?
Díky nim vás můžeme lépe poznat, připravit vám obsah ušitý na míru a zajistit vám tak ten nejlepší zážitek z nakupování.

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také souhlasu s užíváním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnazší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe zacílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.