Rebranding! A proč vlastně?
Vyzpovídali jsme našeho guru a zakladatele BeWooden Ctirada, aby nám řekl, co všechno vedlo k tak razantní změně vizuálu a co nové logo vlastně ztvárňuje.
Co vedlo k tak podstatnému rozhodnutí?
Jsou za námi tři roky, kdy od nápadu vytvořit značku vznikla značka tvořená skvělými lidmi a zákazníky. Bylo to pro nás období, kdy jsme se rozkoukávali, poznávali a zkoušeli se vydat všemi směry. Nakonec jsme se přesto dostali zpátky k důvodu, proč tahle značka vznikla.
Naše filozofie nám ukázala potřebu vše sjednotit a správně zformulovat. Společně se vydat za jediným cílem, kterým je inspirovat lidi s radostí, jedinečností a novým přístupem.
Není to pro nás důvod, ale potřeba mít nové logo a celý vizuál, který lépe ponese tyto hodnoty.
Výrazně se změnilo především logo, jaký je jeho význam nyní?
Naše logo se stalo především sofistikovanějším. Trvalo nám měsíce, než se nám podařila najít správná grafická podoba, která v sobě ponese naše hodnoty a bude správně reprezentovat nás a naši vizi.
Prvek stromu odkazuje na přírodu, prostředí kde pracujeme a také materiál ze kterého naše produkty vznikají. To vše obepisuje linie ve tvaru erbu, jakožto symbol kvality, tradice a preciznosti. Znak jediného stromu v erbu prezentuje jako celek symbol jedinečnost a filozofie značky.
Typografická část loga je úmyslně vybrána v podobě patkového fontu. Vymyká se tak běžným logům a běžně užívaným fontům bezpatkových, čímž ve své prezentaci vyniká a narušuje všednost. Podtrhuje tak sílu jednotlivých části a možnost prezentace loga odděleně. Patkový font v sobě také nese věcí důraz na vytříbenost a prémiovou značku. Zvýrazněné slovo BE odkazuje na vizi možnosti propojení lidí se značkou a jejich osobností.
Bílá, zelená a černá jsou vaše nové barvy? Proč?
Tyto barvy používáme od začátku, pouze jsme s nimi ne vždy pracovali.
Bílá barva v sobě nese jednoduchost. Je to jako světelné spektrum, ve kterém, když složíte všechny barvy, vznikne vám bílá.
Pro nás je to barva vyjadřující naše hodnoty poctivosti, čistoty a elegance.
Odrazí se změna vizuálu také ve vaši filozofii?
Nikoliv, naopak jí zvýrazní a nechá promluvit v každém detailu. Hodnoty, které jsme nastavili, jsou neměnné. To je kvalita, šetrnost k přírodě, úcta k zákazníkům a radost z toho, co děláme.
Nejdůležitější je pro nás si tyto hodnoty udržet, zdokonalovat je a v žádném případě z nich neslevovat. Můžeme se přesídlit, rozrůstat se, změnit sortiment, ale filosofie bude postavená pořád stejně.
Co přinese tato změna vašim zákazníkům?
Větší otevřenost a propojenost. Nejedná se však o změnu, ale posun kupředu. Věcí na kterých pracujeme a chystáme je hodně a všechny jsou za jediným účelem. Co nejlépe sloužit našim zákazníkům.
Ti si budou moci užívat potěšení z každého balíčku a jeho obsahu. Máme kompletně nové balení, které je v čistých bílých liniích s šedým akcentem.
Také jsme změnili veškeré propagační materiály, vzhled naší faktury.
Naši zákazníci se skutečně mají na co těšit.
Kdy se na změnu mohou těšit zákazníci?
Na sociálních sitích, kde fungujeme, bude tato změna okamžitá. Budeme také prezentovat, jak logo vznikalo. Online svět bude tak prvním místem, pro setkání s novým vizuálem.
V rámci našeho rebrandingu bych také rád podotknul, že vzhledem k naší šetrnosti a ohleduplnosti k přírodě, bude docházet k obměně pozvolna, ne najednou.
Byli bychom velmi netaktní, kdybychom veškeré materiály a produkty hrdě nesoucí naše „staré“ logo vyhodili. Proto bych všechny naše zákazníky chtěl poprosit o toleranci a pochopení.
Může se tak stát, že zákazník dostane kompletně nové balení, ale produkt ponese logo předešlé. To by se ale mělo stávat pouze ojediněle. Snažili jsme se vše plánovat k plynulému přechodu.